به جرئت می‌توان پرطرفدارترین دوره‌ی زنده‌ی فارکسپلود را دوره‌های نیمه‌خصوصی Online دانست. این صرفا یک ادعا نیست، که تجربه‌ی برگزاری بیش از 70 دوره‌ی Online در حدود 4 سال و تربیت بیش از 1000 دانشجو با درصد رضایت بالا بر اساس فیدبک‌های دریافتی و کارنامه‌های دوره‌ای برآیند مثبت را می‌توان دلیل قدرتمندی برای محبوبیت‌ این دوره دانست.

در قالب این دوره شما در کنار تعدادی از دانشجویان دیگر و به رهبری مهندس امیر گودرزی، مسیر تبدیل خود به یک تریدر موفق را شروع می‌کنید. این که از لفظ رهبری استفاده شده، به دلیل آن است که این فقط یک دوره‌ی آموزشی نظیر آن‌چه تاکنون بسیار دیده‌اید نیست؛ بلکه یک دوره‌ی آموزش فارکس، کریپتوکارنسی و بورس به صورت Live و بر اساس سبک‌های نوین آنالیز بازار و فرمول اصلی تحرکات Big Monies است که بعد از اتمام آن، شما در کنار خودِ مهندس امیر گودرزی شروع به Live Trade خواهید کرد. این یعنی کار ما با شما بعد از اتمام جلسات آموزشی تازه شروع خواهد شد تا مطالب تئوری آموزش داده شده را به صورت عملی تمرین و در ذهن خود نهادینه کنید.

دوره‌ی Big Monies یک دوره‌ی چندسبکی براساس 3 سبک، عرضه وتقاضای پیشرفته (Supply & Demand) ، نقدینگی (Liquidity) و مارکت‌لوپ (Market Loop) است که به خصوص درکنار خدمات بعد از دوره (لایوتریدهای دوشنبه تا جمعه) به شما کمک می‌کند تا مسیر چندساله‌ی تبدیل شدن به یک تریدر موفق را در مدت زمانی بسیار کوتاه‌تر طی کنید.

قبل از ثبت نام در دوره‌ی نیمه خصوصی آنلاین فارکسپلود، حتما از طریق تلگرام (کلیک کنید) یا اینستاگرام فارکسپلود (کلیک کنید) یک قرار مشاوره‌ی رایگان با شخص مهندس امیرگودرزی ترتیب دهید تا با خیال راحت‌تر در یکی از بهترین دوره‌های ترید فارسی شرکت کنید.