دوره‌های Live پلاس فارکسپلود در واقع ترکیبی از دو دوره‌ی نیمه خصوصی آنلاین و دوره‌ی خصوصی حضوری فارکسپلود با قیمتی بسیار پایین‌تر نسبت به دوره‌های خصوصی است. دوره‌های لایو پلاس برای کسانی طراحی شده که خواهان حضور در دوره‌های فارکسپلود به صورت کلاس حضوری هستند، اما به دلیل موقعیت مکانی، قیمت و یا سایر دلایل، تمایل دارند ابتدا سیلابس‌های درسی دوره را به صورت زنده و آنلاین (گروهی) پشت سر بگذارند و بعد برای جمع‌بندی و لایوترید، جلسات خصوصی حضوری تکمیلی هم داشته باشند.

البته می‌توانید ابتدا دوره‌ی نیمه‌خصوصی آنلاین را به تنهایی ثبت نام کنید و بعدا به صورت جداگانه نیز اقدام به ثبت نام در دوره‌های حضوری لایوترید به تعداد جلسات دلخواه کنید.

این دوره هم نظیر سایر دوره‌های فارکسپلود، یک دوره‌ی Live  آموزش فارکس، کریپتوکارنسی و بورس براساس 3 سبک، یعنی عرضه وتقاضای پیشرفته (Supply & Demand) ، نقدینگی (Liquidity) و مارکت‌لوپ (Market Loop) که بعد از اتمام آن، شما در کنار خودِ مهندس امیر گودرزی شروع به Live Trade خواهید کرد. این یعنی کار ما با شما بعد از اتمام جلسات آموزشی تازه شروع خواهد شد تا مطالب تئوری آموزش داده شده را به صورت عملی تمرین و در ذهن خود نهادینه کنید.

قبل از ثبت نام در دوره‌ی Live پلاس فارکسپلود، حتما از طریق تلگرام (کلیک کنید) یا اینستاگرام فارکسپلود (کلیک کنید) یک قرار مشاوره‌ی رایگان با شخص مهندس امیرگودرزی ترتیب دهید تا با خیال راحت‌تر در یکی از بهترین دوره‌های ترید فارسی شرکت کنید.