و اینک گل سرسبد دوره‌های فارکسپلود، یعنی دوره‌های خصوصی حضوری استراتژی شخصی، برای اولین بار در ایران!!!

کل دوره‌ی آموزشی خود را براساس 3 سبک بهینه شده، یعنی عرضه وتقاضای پیشرفته (Supply & Demand) ، نقدینگی (Liquidity) و مارکت‌لوپ (Market Loop)، در کنار خود مهندس امیر گودرزی و به صورت خصوصی و حضوری بگذرانید. تمام آن چیزی که یک تریدر حرفه‌ای می‌خواهد، آموزش اصولی ترید و کار زیر نظر یک منتور کارنامه‌دار و با سابقه است؛ به این صورت پروسه‌ی آموزشی زمانبرِ تدیل به یک تریدرِ خوب شدن که معمولا چند سالی زمان می‌برد، برای شما کاهش پیدا می‌کند.

البته ناگفته نماند در دوره‌‌ی نیمه‌خصوصی آنلاین هم خدمات یادشده به صورت کامل به دانشجو ارائه می‌شود، اما دوره‌ی خصوص حضوری برای افرادی که تمایلی به حضور سایرین در دوره‌ی آموزشی خود نداشته و دوست دارند کل دوره را شخصا به صورت صفر تا صدی در کنار استاد طی کنند، پیشنهاد مناسب‌تری است. ضمنا اگر تمایل به شرکت در دوره‌‌ی خصوصی حضوری با قیمتی پایین‌تر دارید، دوره‌ی Live پلاس هم جایگزین مناسبی خواهد بود.

قبل از ثبت نام در دوره‌ی خصوصی حضوری فارکسپلود، حتما از طریق تلگرام (کلیک کنید) یا اینستاگرام فارکسپلود (کلیک کنید) یک قرار مشاوره‌ی رایگان با شخص مهندس امیرگودرزی ترتیب دهید تا با خیال راحت‌تر در یکی از بهترین دوره‌های ترید فارسی شرکت کنید.